مصاحبه آرشیو خبر ها
واکنش بوفون به تصمیم باشگاه

واکنش بوفون به تصمیم باشگاه

جانلوئیجی کاپیتان یوونتوس با آغوش باز پذیرای بازگشت مارتین کاسرس به ترکیب تیم است و معتقد است که باشگاه در قبال عملکرد اشتباه او رفتار درستی داشته است.

کاسرس 28 ساله دوشنبه شب گذشته با اتومبیل فراری خود به یک ایستگاه اتوبوس و دو اتومبیل پارک شده برخورد کرده بود که آزمایش های او حضور الکل در خون این بازیکن را تأیید کرد و همین عامل باعث شد باشگاه او را به خاطر بی انضیاطی از تیم اخراج کند.

اسطوره ی بانوی پیر و برنده ی جام جهانی 2006 در این باره در مصاحبه با توتواسپرت گفت:

" مارتین کاسرس یک بازیکن تماماً حرفه ای است، او فردی است که اگر سوالی از او پرسیده شود همواره پاسخ درست را به سوال پرسیده شده می دهد."

" آنچه برای او اتفاق افتاد اشتباه بود و شکی در آن نیست، اما ما از ارزش او برای تیم به خوبی مطلع هستیم."

کاسرس ازحضور در دیدار یوونتوس و بولونیا که روز یکشنبه در ورزشگاه یوونتوس برگزار می شود محروم است، اما با توجه به حضور در لیست اسکار تابار سرمربی تیم ملی اروگوئه، می تواند در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برای تیم ملی کشورش که دیدارهای حساسی در مقابل بولیوی و کلمبیا خواهد داشت به میدان برود.

انتظار می رود که کاسرس برای دیدار مقابل اینتر که در 18 اکتبر برگزار می شود به ترکیب تیم بازگردد. بازیکن اروگوئه ای یوونتوس دراین فصل در سه دیدار برای بانوی پیر به میدان رفته است.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: